Uslovi internet prodaje
Poslovni podaci
1. Pun naziv preduzeća: D.O.O Digi-tel
2. Matični broj: 17105728
3. PIB: 101151487
4. Šifra delatnosti: 2790
5. Adresa: Potes Ključ 91, 32000 Čačak
6. E-mail adresa: webshop@digitel.rs
7. Kontakt telefon: 032/ 557 8 000
8. Website: www.digitel.rs
Postupak internet kupovine
Cene
Sve cene na sajtu izražene su u dinarima sa uračunatim PDV-om. D.O.O Digi-tel zadržava pravo da u bilo kom trenutku promeni cene proizvoda u prodavnici.
Važećom cenom proizvoda smatra se ona cena naznačena na porudžbenici u trenutku potvrde plaćanja.
Kupovina robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje obavlja u skladu sa Uslovima koji su objavljeni na sajtu.
Cena uključuje samo cenu proizvoda, dok se troškovi isporuke obračunavaju naknadno.
Načini plaćanja
Dostupni načini plaćanja su:
- Gotovinski pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke)
- Virmanski (transferom na račun kompanije Digi-tel)
- Karticama
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Isporuka
Isporuka je trenutno moguća isključivo na teritoriji Srbije. Cene u online prodavnici iskazane su u dinarima sa uračunatim porezom, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima.
Rok isporuke
Nakon prijema potvrde o obavljenoj porudžbini, kupac može očekivati pošiljku na adresi u roku do 7 radnih dana. U slučaju da, zbog velike potražnje za određenim proizvodom ili drugih razloga tehničke prirode, željeni proizvod ne bude isporučen zbog ograničenog lagera, kupac će o tome biti obavešten u roku od 24h.
Trošak poštarine
Za sve porudžbine, bez obzira na iznos, poštarina je besplatna. Za porudžbine čija je vrednost manja od prethodno navedenog iznosa, trošak dostave snosi kupac, pri čemu D.O.O Digi-tel nema uticaja na iznos troškova poštarine koje snosi kupac.
Preuzimanje pošiljke
Kompanije koje vrše dostavu pošiljki za Digi-tel su City Express i Post Express kurirske službe. Trgovac vrši odabir kurirske službe shodno tehničkim karakteristikama proizvoda, dostupnosti kurira i ostalim faktorima koji utiču na odabir kurirske službe, a sve u cilju brže i pouzdanije isporuke proizvoda krajnjim kupcima. Pre isporuke, kurir kontaktira kupca na telefon naveden prilikom poručivanja radi dogovora oko isporuke. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kupac ne bude na adresi, isporuka se vraća trgovcu.
Isporuka pošiljki se vrši isključivo radnim danima (od ponedeljka do petka).
Pravo na odustajanje od kupovine
Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko internet prodavnice www.digitel.rs smatra se prodajom na daljinu. Zakon, za slučaj prodaje na daljinu, ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat.
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navedene razloge odustanka od kupovine. Ukoliko potrošač propusti da blagovremeno uputi trgovcu izjavu kojom odustaje od ugovora, pravo na odustanak od ugovora prestaje da postoji.
Obaveza kupca je da vrati robu trgovcu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao izjavu da odustaje od ugovora; po isteku 14 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom povraćaja, proizvod obavezno vrati u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu se mora priložiti originalni fiskalni isečak. Prilikom odustanka od kupovine, izuzev ukoliko je odustanak nastao kao rezultat isporuke pogrešnog ili neispravnog proizvoda, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac.
Kupac snosi odgovornost za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno koji prevazilazi ono što je potrebno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda nastupila krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.
D.O.O Digi-tel je dužan da kupcu vrati potrošaču sve uplate koje je primio, uključujući i uobičajene troškove isporuke i to bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave potrošača da odustaje od ugovora. Obrazac za odustanak od kupovine možete preuzeti ovde.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Digit-tel internet prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.
Pravo na reklamaciju
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali u roku od 24 meseca od dana kupovine proizvoda. Istekom tog roka, kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
1. propustio rok za podnošenje prigovora;
2. nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih lica.
Sve reklamacije mogu se uputiti na webshop@digitel.rs ili info@digitel.rs.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, kupac, po sopstvenom izboru, ima pravo na:
• zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod.
• vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu
• otklanjanje nedostataka na proizvodu.
Trgovac se obavezuje da će kupcu, u zavisnosti od prirode reklamacije, u roku od 29 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu proizvoda/ vratiti iznos cene po plaćenom računu ili otkloniti nedostatak na proizvodu).
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde.